Ana içeriğe atla

Doom At Your Service Yorumu


Doom At Your Service 

Konusu: Tak Dong Kyung beyninde tümör (Tıpta adı Glioblastoma) bulunduğunu ve 3 ay içinde öleceğini öğrenir. Bu acının üzerine kıyamet kopmasını diler. Dünya üzerinde olan her yok oluşun sebebi Yıkım Bey de onu duyar ve dileğini gerçekleştirmek ister. İnsan olmayan Yıkım Bey ve ölmek üzere olan insan Tak Dong Kyung arasındaki ölüm ve yaşamla taciz edilen bir aşk. 


Yine ne güzel konu anlatımı yaptım ama beğendiniz değil mi dkfdjkld? 

Tavsiye eder miyim: Hem hayır hem de evet. Herkes sevmez bir yerden sonra bırakabilirsiniz. Ben çift uyumlarını, sahnelerin güzelliğini ve repliklerini çok sevdiğim için bitirdim. Orta kalite romantik ve fantastik diziler arasına girecek bir dizi. Hatta birçok fantastik diziye göre az bir mantık hatası vardı. Dizimizin tek sıkıntısı senaryoydu. Aslında senaryo da güzeldi manası falan ama senarist tam toparlayamadı mı bir şeyler oldu durağan bir senaryo olarak ilerledi. he bana göre sonraki bölümü merak ettirecek şekilde bitti genelde ama herkes aynı düşünmez.  Bu yüzden daha kaliteli diziler listenizdeyken buna biraz daha sonra zaman ayırabilirsiniz. Ya da hiç izlemiyim yorumdan halledeyim derseniz yorumumu keyifle okuyun. Yarım bırakanlar da bu yorumu okuyup tamamlasınlar 😉😉. 

Spoiii

Dizinin son bölümlerinden olan bir kolajı şimdi yükleyeceğim ki konuyu hatırlayabilesiniz.
Hatırladınız değil mi? Şimdi konuyu tam hatırlamanız için yine kolaj koyacağım ve yorumuna geçeceğim 
Senaryo bu. Aslında gayet güzel. Ama mantıklı mı tartışılır. Çünkü dediği gibi anlaşmayı bozsa sevdiği biri ölecek bozmasa kıyameti dilese yine ölecek. Ama anlamadığım kız zaten ölecek anlaşma sadece acı çekmeden ölmesi değil miydi? Yıkım bey ne demişti ben iyileştiremem. O arada Tanrı kızla bir anlaşma oldu herhalde diyeceğim ama benim ss lerimde yok hafızamda da yok ıcmckckc. 
Yani bu kız dizinin sonunda nasıl ölmedi iyileşti şaşırtıcı. Başkan'ın (@escapistpanda) dediği gibi ''Allah'ın hikmeti'' ya da diziye göre Tanrının hikmeti diyelim kcmfkfmfk. 

Neyse. Ben ilk bölümlerden dedim bu dizi saçmalar diye. Saçmalamadı ama aşırı yükseliş de göstermedi. 
İlk karşılaşmamızı koyalım. İlk bölümleri Koreantürk' ten izlemiştim. Yazı görünüyor ama olsun 🙈🙈. Zaten diziyi 3 ayrı siteden izledim hepsinin emeğine sağlık💜💜. 

Bu cümle çok hoşuma gitti. Belki de dizinin başrol karakterinin hasta olmasının sebebini en iyi anlatan cümleydi. Hatta dünyadaki birçok hastalığın sebebini en iyi anlatan cümle. Ben çok ağlarım ama bazen içimize ağlamak zorunda kaldığımız ya da kimse görmeden ağladığımız çok şey vardır. İşte bu üzüntüler, sinir ve stres birleşiyor vücudumuzda bir yeri mahvediyor. Ahhh benim güzel kızım o da ailesini kaybetmenin, yaşadığı tüm zorlukların karşısında ağlamayarak güçlü durmaya çalışmış. Sonunda da üzüntüleri onu hasta etmiş😢😢.

Dong Kyung kıyameti dileyince beyefendi karşısına çıktı tabi. Yar ben belanın ta kendisiyim, kızım ben kötü çocuğum seni üzerim tarzında konuşup duruyordu gördüğünüz gibi 🤣🤣🤣. 


İşte o güzel çekim açılarıyla replikleriyle kalbime taht kuran sahneler. (kolajlarda bazen kişinin yüzü görünmüyor kusura bakmayın🙈🙈. Ben de üzülüyorum ama kolajları düzgün yapmak da aşırı işkence. Hele 5 ss varsa bir kolajda💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️) 

Replik ne kadar da doğru. Kaçımızın aklına bir selâ duymadıkça geliyor ki bir saniye sonra yok olma ihtimalimiz?

Kızın sorusunun cevabını hepiniz biliyorsunuz. O gıcık Tanrı kız oynuyor. Bence cidden oynuyor. Öyle edebiyat yapar gibi güzel sözlerle olayı anlatmasına bakmayın bildiğiniz oyun oynuyordu o clmckcc. 

Bu işlerden elbette pek anlamam ama bir seyirci olarak sahnelere bayıldım. En son The King Eternal Monarchta böyle bayılmıştım ışığa görüntüye duruşa😍😍😍. Koreliler bu işi yapıyor kardeşim kddmkd. 

Burası komikti. Evet beyefendi bir elektrik türü kesinlikle. Ben izlerken kendisinden baya elektrik aldım hatta fazla çarpıldım 😍😍😍😍

Ama o bir elektrik türü değil. Benim de sonum olacaksın adam. Ya ss leri düzenliyorken buraya koymayacaklarımı sileceğim ama o kadar tatlı ki o kadar yakışıklı ki kıyamıyordum. İstemeye istemeye sildim telefonda yer kaplamasın diye😭😭. 

Biraz dizimizin Tanrısından bahsedip çifte geri döneceğim. Tanrıda arada yine bahsedeceğim ama kişisel duygularımı hemen şuracıkta aktarayım. Gıcık oldum. Ama öyle böyle değil o sadece dursun ben yine gıcık oldum. Son bölüme kadar da böyle devam etti. Son bölümde biraz tatlı geldi bir iki sahnede ckcmmc. Ama yok garip bir enerjisi vardı. Belki de oluşturdukları Tanrı tasviri mi hoşuma gitmedi bilmiyorum🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️.

Son replik 👍🏻👍🏻. Ne kadar da kendimden bir parça. Şöyle 21 yıllık hayatımın 6 yaşından sonrasını düşünüyorum (Sanki daha öncesini düşünebilirim, hatırlamıyorum ki ksdjdsk) . Hep bir şeyler için çabaladım. Yıllarca derslerim için, büyüdükçe kilom için, arkadaşlık ilişkilerim için, sınavlar için ve mesleğim için hep çabalayıp durdum. Bunar düzelsin, daha güzel olsun diye bir şeyleri feda etmek zorundaydım. Ve maalesef ki hepimiz aynı durumdayız. Mesela en basiti şu an sizlere bu yazıyı paylaşmak ve siz okudukça mutluğumun artması için zamanımı feda ediyorum. 
Amaa


(Sadece bu yazı için. Diğer feda ettiklerim için pişman oluyorum ckcmc) 

Canlarım fark ettiyseniz diziyi daha çok replikleri üzerinden anlatıyorum. Çünkü konu itibariyle belliydi aşırı olay yoktu ki olanları zaten yazacağım ve karakterlere mutlaka değineceğim. Daha sırada 2. Çift ve aşk üçgeni var biliyorsunuz (her şeyi yaz Nur kısa yazacağım dediğin her yazıyı 3 saatte okunacak şekilde yaz aferin👏👏👏) 

Yok olan şeylere karşı olan bu bakış açısını çok sevdim😍.

Kocan, hayatım kelimeleri ağzına da ne çok yakıştı ama 😍😍

Bu arada izleyen herkes hatırlar dizinin başında Dong Kyung başka biriyle sevgiliydi ama onun evli olduğunu öğrendi. Üstüne adamın hamile karısına yardım etti. (Şerefsiz herif ). Bizim güzel kızımız da kendi cenazesi için fotoğraf çektirmişti🤧🤧. Bu şerefsiz herif yüzünden çerçeve kırıldı💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️

Şu sahnede deli oldum. Ey senaristler ya da oyuncular hiç mi mantıklı hareket yok sizde? Çerçevenin üzerinden camları tek tek toplamaya çalışacağına çerçeveyi kenarından tutup kaldır yere dök bitti. Yok illa K-drama kızımız elini kesecek. Yakışıklı K-drama erkeğimiz de o ele dokunacak romantizm olacak. Yardım edecek😬. Oyyy gerçek hayat çook farklı çok💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️. 

Şu gamzeye, şu dudaklara, şu gözlere, gözünün altındaki bene, şu tipe bakın ayyy yiycem 😍😍😍
(Bazen sadece...) 

Dizide en garip ve en hoşuma giden şeylerden biri ani sorulardı. Hiç beklemediğimiz sahnelerde ani sorular geliyordu. Bir süre sonra her sahnede beklemeye başladım ockfpfd. Aynı evde kalma olayını sevdim. Hatta Yıkım Bey' in kocaman evinde Dong Kyung' un evi o kadar minicik ve mutfak gibiydi ki çok tatlı geliyordu gözüme😍😍😍


Evin görünüşüne bakın aşağıda sizce de çok tatlı değil mi? 😍
Yani bu pek övünülecek bir şey değil gibi Yıkımcığım🤣.


her seferinde kalbim yok, ben o duyguları bilmem falan diyordu ya nasıl da güzel öğrendin o duyguları paşam xkxmx. 
Ve yine çok sevdiğim replik😍. 

Biraz olaylara gelelim. Çok yoktu ama konu vardı yani fkffklsdl

bu konuya değineyim hemen. Bize bir geçmiş gösterildi. Dong Kyung ailesinin cenaze gününde Yıkım Beyi bir kadının cenazesinde ağlarken gördü. İlk başta Yıkım Bey' in önceden insan olduğunu falan düşündüm ama bize önceden insan olduğuna dair herhangi bir geçmiş gösterilmedi. Bu yüzden olay bence şöyle: Yıkım Bey direkt Yıkım olarak yaratıldı. Onu yaratan da Tanrı. Yani annemdi sanırım dediği kişi Tanrı. Çünkü  bence, beni var eden kişi mantığında söyleniyor bu replik. Zaten o sürekli doğuyor yaşıyor ve sonra ölüyor repliklerini hatırlarsınız. Demek ki hep farklı bedenlerde doğuyor. Bir keresinde bu bedeni sevdim falan demişti galiba. 


Ben bu kıza gıcığım ya. Sevmeyi deniyorum ama olmuyor gıcığım ckcmck. Kızdırdı Yıkım Bey'i o da gitti sinirini Dong Kyung' dan çıkardı. Ayrıca bu tanrının ortalığı karıştırıp bazı şeyler kaçınılmazdır demelerine de ayrı gıcık oluyorum. (her şeye de gıcık oldum maşallah ama haklıyım😏) 



Hep beraber diyoruz. Yav he heeeee🤣🤣


E canım benim onu seversen o yok olacak e o zaman sen yine acı çekeceksin🤷🏼‍♀️. 

 
Bu sahneler çok güzeldi. Aslında öpebilirdin yani. Ben bekledim 🙈🙈🙈. 

Sonra yine ani bir teklif geldi. Birlikte uyuyalım teklifi😍😍🙈🙈

😍😍

çekim açıları, sahneler çok güzel😍😍😍. 

Bunun için Tale Of The Nine Tailed izlemesi komikti🤣🤣. Mantıklı bir yaklaşım 🤣.

Sonra aşık olmak için internette yazan ve denenen yollar vardı. 

Şey bu sahnelerde kızı bilmem ama ben aşık oldum😍😍😍🙈🙈🙈. 


İşte bayıldığım o sahne. Yıkım Bey' in attığı her adımda her şeyi yok etmesi ardından Dong Kyung' un onun yok ettiği her şeyi tekrardan canlandırması detayına bayıldım. Çok güzeldi çok😍😍😍

Sahnelerin güzelliğine bakın yaaa😍😍. Benim ekran fotoğrafım bile bu diziden😍(isteyene paylaşırım)

Kıyamam ki sana. Sen gel bana, ben hiç korkmam 🙈🙈

Şu sahnede "Bu adam ölümsüz kızım mal mısın da bıçağın önüne atlıyorsun?" dedim ama sonradan bunun cevabını güzel verdi🙈🙈😍. 
Fiziksel acı çekmesen de ruhen canın yanıyor olayını çok sevdim. Hatta Strong Woman Do Bong 
Soon' da da buna benzer bir mesaj vardı. Vücut olarak çok güçlü olsam da ruhen güçsüzüm, acı çekiyorum mesajını seviyorum😢❤️. 

Ayhhh yeter artık, bir öpüşseniz artık dediğimiz sahneler 🙈🙈🙈. 

''Hayatıma neden hep yağmur yapıyor ve neden bir şemsiyem bile yok'' repliğini kendi hayatımın repliği kabul ediyorum😢😢😢. 

Sonunda ilk kiss geldi. Bu sahnede düşündüğüm tek şey  ''Seo In Guk'un kokusu nasıldır acaba?'' oldu. Ne bileyim aklıma o geldi. Ben de öpüşmeye odaklanmak isterdim ama neyse lcmckcmcmc

(yazı çooooook uzamasın diye bazı kolajları koymuyorum. İçim kanıyor😢😢) (böylece yazı sadece çook uzamış olacak xkckck.) 

Kardeşim ne arızası ne? Öpüştüler işte sana ne, gıcığa bak. Sonra aldı çocuğu geçmişe getirdi yok işte onun acı çektiği her anın sebebisin falan. Gıcık ya. O zaman oynama hayatlarıyla git 💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️


Biri saksıyı kafasına geçirsin ya xkxmmx

Neyse Yıkım Bey bir süre gelmedi. Dong Kyung çok bekledi sonra hastalandı derken Yıkım geri geldiii😍😍
Her acınızda yanınızda olan, size seslenen, destek olan biri varsa ne güzel😍
 
Ben biliyorum o hissin adını sen de öğrenirsin yakında 😍😍. 


Kadın bu sahnede Mevlana gibi ''Ne olursan ol yine gel'' dedi 😍😍😍. 

Bulmuşsun böyle adamı, tabi hoşlanırsın. Ben olsam ben de hoşlanırım ama yok işte. Dünyaya sadece izlemeye gelmişim ya ağlayacağım 😭😭

Ben hâlâ anlamıyorum sizin aranızdaki anlaşmada bu kız yaşayacak diye bir şey yoktu. Nereyi kaçırıyorum ben cpcmckcm

Buralar çok güzeldi😍😍

Her yere anında ışınlanabilmesine rağmen romantik ve duygusal olsun diye sevdiği kadının yanına koşarak giden koca yürekli Yıkım Bey.🤣🤣🤣🤣. 

Bizler yok olmaktan niye korkarız. Çünkü geride bırakacaklarımızı bir daha göremeyeceğimiz için. Onlara bir daha sarılamayacağımız için korkarız. (Tabi inanç kısmı olarak ben ahirette vereceğim hesaplardan da korkuyorum ama neyse🙈🙈) 

Adam kadına sana aşığım diyor ve bu son sahne. Tam mutlu olacağız ama sen bize kalan gün sayısını gösteriyorsun senarist. Kalbimizi kırıyorsun ama 😢😢

Çiftimizden birkaç güzel sahne daha ekleyeyim. 
Ani bir evlilik teklifi 😍😍. Ben dizinin sonunda cidden düğün bekledim. Yıktılar yine hayallerimi🤧🤧. 

Doğum günü kutlaması. Canım o pastayı çekiyor şu an😋😋😋.
 
Sonra Dong Kyung kimseyi sevmeyip herkesi kurtarmaya karar verdi. Ya akıllı insan bu öyle karar vermekle olacak iş mi? Yani boşuna diziyi ne uzatıyorsunuz ckmckc? Ciddi diyorum bu dizi 16 bölüm değil de en fazla 10 bölüm olup mini dizi kategorisinde yayınlansaydı eğer, kategorisinin en güzel dizleri arasına girerdi ve herkes de sevgiyle bahsederdi. Mini dizi diye de, yayınlanan fotoğraflara bakıp o kadar büyük beklentiye girmezdi kimse. Dizi çok güzel fotoğraflarla reklam yaptı ama beklenenin altında kaldı sorun bu işte.
 
Neyse ben yine de replikler ve çift güzelliği için sevgiyle bahsedeceğim cckmc (Önce göm göm göm sonra sevgiyle bahsedeceğim de Nur 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️) 

Çok mantıklı ve güzel bir cümle👍🏻👍🏻. 

,İçinden geçenleri hiç dışarı yansıtmamak, sürekli içine atmak birçoğumuzun yaptığı en büyük hata. Bazen rahatlamak için haykırmak gerek. 

Bu sahnelerde biraz duygulandım😢😢😢. 
,
Bu sahnede hadi çocuk yapalım teklifini bekleyen tek kişi ben olamam ya oxmxmc.
 
Yıkım Bey aşık olunca insanlara acıyası gelmiş. Sağ olsun yaaa🤣🤣. 

Bundan sonrasını biliyorsunuz. Bu bizim gıcık Tanrı rahat durmadı. Kaderinizi değiştiririm, hafızanızı falan silerim dedi. Dong Kyung da kabul etti. Birbirlerini unuttular. Ama Dong Kyung yine aynı şekilde görüyordu onu. Yani beyin unutsa da kalp unutmaz Tanrıcığım sen bilmezsin ckcmccm. 

İlk karşılaşma yine diğer ilk ilk karşılaşma gibi oldu(cümle de bir garip oldu ama silmeyeceğim ckcmcm) 


Bir an başa mı sarıyoru, ne oluyor? Dedim ama şükür birbirlerini hatırladılar. Ama durun oraya daha gelmedim🤣🤣🙈. 


Bu sefer de Hotel Del Luna izliyor. Kore bu konuda bir sürü diziye sahip tabi. Biz de CEO aşkı nasıl olur onu izliyoruz ama öğrensek de bir işe yaramıyor. (Ömrümde CEO görmedim ben. Ne eksiğim var sakar ama tatlı olan Türk dizisi kadınlarından? Ben de orta halli bir ailede, bahçeli bir evde yaşıyorum ve okula gitmek için otobüse biniyorum. Ama o otobüste, o gün arabası bozulmuş, taksi bulamamış, toplantıya yetişmek için yağmurda koştuğundan saçları ıslak genç ve yakışıklı bir CEO görmüyorum 😢😢😢.) 

Bu sahnelerde çok fena duygulandım😭😭😭😭. 

Güzel şeyler hatırla kısmını çok sevdim. Hep kötüleri hatırlayıp mutsuz olmaktansa güzle olanları hatırlamak her zaman daha iyidir. 

İkisi de hatırladı. Seçimi kendisi yapmasına rağmen, onu unuttuğu için adama kızdı ya kxmxkxmx. 

 Yıkım Bey haklı. Sana kim dedi seç diye🤣. 

Yıkım Bey evlilik konusunu açtıktan sonra yaşanan bu sahnelere yüreğimi bırakıyorum 😢😢. Na Ji Na ve Dong Kyung arkadaşlığını çok sevdim😍😍. Na ji Na' nın aşk üçgenine birazdan değineceğim.

Birlikte çok güzel vakitler geçirdiler ama maalesef son 1 gün. 

En sevdiğim sahnelerden biri buydu. Kullanılmadıkça yok olan kelimeler, hatta diller ne kadar da üzücü aslında. Şimdi dilimizde sürekli aynı kelimler var. Ama araştırdığımızda dilimizde eskiden kullanılan çok güzel derin manalı kelimeler var. Keşke hepimiz onları yaşatmak için çabalasak😢😢. 

Duygusaldı buralar😭

Biri sevdiği için özür dilerken, diğeri sevildiği için teşekkür etti🤧🤧. Bir sevmenin ağırlığını hissetti, diğeri sevilmenin ve sevmenin güzelliğini❤️

İlk öpüştükleri yer veda ettikleri yer oldu🤧🤧. 

😭😭😭. Yazarken daha çok duygulandım ya😭😭

Şimdi başrol çiftin hikâyesi burada durdurup hemen yan karakter ve çiftlere giriyorum ardından olayı sona bağlayacağım. 

İlk bahsetmek istediğim tabi ki biricik aşk üçgenimiz. Bence senarist büyük hata yaptı. Evet çift çok güzeldi ama bir dizi içinde 2 çift olması ve 2. çiftin aşk üçgeninin bu kadar geçmesi pek de harika değil. Özellikle başka bir dizide esas çift olsalar çok güzel olabilecek bir çiftse. Ama buna rağmen bu şekilde de sevdim. (Gömüyor muyum övüyor muyum çok takmayın dfömnff). Çifti çok sevdim bunu diyorum dfkjdflk.

Sabun kokulu çocukla gençken sevgili olan Na Ji Na aşırı saçma bir şekilde terk ediliyor. Normalde 2. erkek sendromuna düşerim ama bu sefer düşmedim. Cha Joo Ik aşkımın tarafını tuttum hep. Lee Hyun Gyu gençlik macerası olarak kalmalıydı ve öyle de kaldı. Oyuncu olarak sevdiğim biri, başrollerde izlemek istiyorum. Böyle 2. çiftin ana karakteri olmamalı. 


Bu genç çiftimiz ayrıldıktan sonra Ji Na kapılarda bekliyor sevdiğini. O sırada Hyun Gyu ile aynı evde kalan vampir tipli Joo Ik kadını öpüyor. İlerde nedenini açıklıyor kolajını koyacağım. Ama mantıksız ve bence yanlış. Arkadaşının eski sevgilisi, ayrılmış tamam da kız orada onu bekliyor öyle pat diye öpülür mü? 
 
Ayrıca (bence) nedeni de saçmaydı. 

Na Ji Na çok düşündü ya baya arada kaldı. Belliydi artık Hyun Gyu için bir şeyler hissetmediği. Sadece eski bir takıntıydı. Joo Ik doğru demişti. Yeni biriydi tek ihtiyacı olan. Ama sadece yeni erkek gerekli diye düşünmemeliyiz. Yeni bir erkek olmadan da takıntısından vazgeçebilmeli insan. Birine tekrar aşık olmadan geçmişi geçmişte bırakabilmeli. Ama Na Ji Na bu konuda baya zorlandı. Neyse sonunda başardı şükür.

Eveet sonunda Hyun Gyu ile bitirdi  Hyun Gyu için biraz üzüldüm. Cha Joo Ik' e sarılıp ağladığı sahne vardı🤧🤧. 

Ama Na ji Na yine nazlı yine kararsız. Bizim vampiri baya süründürdü cpcöcö

Tuttuğunu öpüyor musun? Çok iyi ya coxmcmcmxm
Evet tamamen bitti Hyun Gyu olayı. Gerçekten bitti, inanın bitti krjkfjdf🥳🥳.(Ama çocuk boşta kalmasın ya keşke bana gönderseler 🙈🙈😂😂) 

2.çiftin mutlu sonunu şuraya hemen koyayım😍😍😍. Bence ayrı bir dizide sağlam bir senaryoyla başrol olmaları gereken bir çift bunlar. Kimyalarının falan baya uyduğunu düşünüyorum. Yakışıyorlar da😍😍😍. 

Dönelim esas çiftimize sonra da sevdiğim replikleri ve sahneleri koyup bitireceğim. Buraya kadar okuduysanız sıkın dişinizi bitecek kxmcm

Dong Kyung Yıkım Bey'in gelmesini baya bekledi. Kendine gül alması falan...🤧🤧 

Tanrı'nın bahçesinde olan bu konuşmalarda ve son bölümde daha az gıcık oldum ckcmcm. Hatta Tanrı' nın bir sahnesinde güldüm🙈🙈

İyi bir çocuk olma konusuna bir sürü teori üretilmişti ama böyle geçtiler üstünden. İyi bir çocuk olursan insan olursun mantığı.

(Ben de iyi bir çocuk olursam Seo In Guk' u görür müyüm?😍😍) 

Sonunda çiçeği için ölen kelebek insan olarak dünyaya gönderilir. Aferin Tanrı sonunda doğru bir karar👏👏👏.

Yaşasııın geldi geldi🥳🥳🥳. 

Kıskandığı sahnelere bayıldım ya çok tatlıydı😍😍😍. 

Acilde Doktor olması adının Sa Ram olarak kalması güzel detaylardı. 

Bazen son sanıyoruz ama başlangıç oluyor. Hayatın en güzel tanımı bu. Bitti dedikçe yeniden başlar. Belki güzel olarak belki kötü olarak başlar bunu bilemeyiz ama hayatın merakı ve heyecanı da bu zaten. 

Bu sahneleri çok sevdim. Yabancı damat eniştenin onların kültürüne ayak uydurması, eşinin ailesini kendi ailesi gibi sahiplenmesi ve bunu Sa Ram' a da öğretmeye kalkması çok güzeldi😍😍. 
Bu sahnelerde baya güldüm. Dizinin son bölümünde çok mutlu hissediyordum😍. 
Kimchi kurarken çok tatlıydılar. Ben de bu üçlüyle bir turşu macerası yaşamak istiyoruuuum😍😍😍.
 

Çiçeğin Kozmos çiçeği olması güzeldi. 
Kozmos çiçeği anlamı: Tipik anlamı "aşk çiçeği". 
Kişinin en derin duygularını gösterirmiş. Benimle el ele yürü anlamları varmış. (Google bilgileri ckkckc) 

Dizide çiçeğin anlamına mı yoksa Kozmosun anlamına mı bakmalıyız bilemiyorum ama ikisine de baktığımızda bu diziye yakışan bir çiçek😍😍😍. 


Son. Hem de mutlu son. Düşünüyorum acaba mutsuz son olsa daha çok mu akılda kalırdı?  Belki ama ben mutlu soncuyumdur. Bu yüzden böyle bitmesini sevdim😍😍😍. Dediğim gibi düğün bekledim ama olmadı ne yapalım oxmckc. 

Beğendiğim replikler ve sahneler

1. Boş umut da umuttur, boş aşk da aşktır

2. Aşk daha fazla yanmak için zorluklara katlanmalıdır. 

3. "Zamana değil cesarete ihtiyacınız var." Bu çok doğru. Bazı şeyleri daha zamanı değil diye erteleriz ama asıl sebep cesaret edemememizdir. 

4. Felaketler birdenbire ortaya çıkan davetsiz misafirler gibidir. Güzel talihler bile kapıyı nazikçe çalarak gelmez.

5. 
En sevdiğim repliklerden biri. 

6.
Mutlu olmak için ne kadar da çok ve büyük şeyler istiyoruz. Halbuki küçücük sebepler yeter mutluluk için. Mesela ben bugün dersim olmayışını ve birazdan saatlerce dizi izleyecek oluşumu kutluyorum 🥳🥳(arada bir ev süpürme olayı var ama neyse 🥲🥲) 

7.
Bu repliğe çok katılıyorum👍🏻👍🏻. Keyif aldığınız işleri yapacak imkanlarınız olmasını diliyorum ❤️❤️❤️

8.
Yaa sonda Hyun Gyu ile arkadaş olması çok tatlıydı. Keşke cidden arkadaşlıklarını izleseydik😍😍😍.

Bu arada Dong Kyung' un kardeşine karşı ben de aynı duyguları besliyorum çook şeker. Başta işe yaramaz bir kardeş olsa da ablası için çabalaması çok güzeldi😍😍.

Evet sevgili okurum. Eksiğiyle fazlasıyla yine bir yorumun daha sonuna geldik. Yine kısa tutamadım affedin🙈🙈. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Yazımı bir soruyla bitireceğim cevaplarınızı yorum olarak bekliyorum. Ya da Twitterdan yazın bizlere😍😍.

Yaşamak demek yasak 😉

Kendi cevabım: Aileme yaşatamadığım tüm mutlulukları yaşatıp öyle ölmek olurdu sanırım. Belki Lee Jong Suk' u görmek de olabilir kendime güvenemedim sdkljdfklfdj.

Aslında tüm k drama aktörleriyle görüşmek de güzel fikir🙈🙈

Bir dahaki yorumda görüşmek üzere. Mutlu günler 💜💜💜

Nur

Yorumlar

  1. Kız ölümle burun buruna gelince anlaşmak zorunda kaldı zaten öleceğim dünya yok olsun dedi belki çok düşünmeden, ama sonra öğrendi anlaşmanın sonunda o ölmezse en sevdiği kişi ölecek, yıkım yine bir tercih yapması için şans verdi aynı ölüm kalım anını yeniden yaşatarak yine aynı tercihi yaptı bu yüzden en sevdiği kişinin ona kötülük yaptığını düşündüğü yıkım olması gibi bir fikir geldi aklına çok mantıksız değil ama diziyi anlamaya çalışmak çok yordu insanları bıraktılar ben çifti çok sevdim park bo young ne oynasa izlerim benim için hala bazı sahneler çok özel açıp açıp izlerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine zorlandım anlamakta ofmfmf. O ölmezse en sevdiği kişi ölecek diye geçmiyordu sanki olay. Yani kızın ölmemesi gibi bir durum yoktu ortada her türlü ölecekti. Yani ben hatırladığım kıyamet anlaşmasını iptal ederse yani bozarsa sevdiği kişi ölecek. Bozmazsa da anlaşmaya göre de gerçek bir dilek dileycek ve ardından kıyameti dileyecek. İyileşmesini zaten yıkım bey sağlayamaz bunu yapmama demişti kendisi. O zaman bu tanrının işi. İşte bu kısmı anlaması biraz zor geldi bana. Çifti ben de çok sevdim 😍. Yorumun için teşekkür ederim❤️

      Sil
    2. Senin yerine en sevdiğin kişi ölecek dendi net hatırlıyorum belki çeviri farkı vardır izlediğimiz yerlerde o yüzden anlaşılamamıştır. Kardeşinin ölmesini istemedi anlaşmayı bozup, kimseyi sevmeyip kıyameti de dilemeyip kendi ölmek istiyordu. O yüzden herkesten uzaklaşıp unutmayı düşündü uzaklaşırsa sevgisi de azalır diye, o yüzden 15. bölümde kimseyi sevmememi sağla dedi yıkım da olmaz seni kurtarmam gerek o yüzden kimseyi sevmemeni sağlayamam dedi zaten kıyameti dilemeyi hiç bir zaman düşünmedi sadece ilk bölümde sarhoşken öylesine söylediği bişeydi

      Sil
    3. Şu an sayende çok iyi anladım. Sanırım çeviriden dolayı böyle oldu çünkü eğer senin yerine ölcek demiş olsaydı sslerimde olurdu cidden aydınlandım. Gençleştim resmen bu kadar mı fark eder ocmclckckf. Çook teşekkür ederim😍😍😍.

      Sil
    4. Aslında çeviriye de suç atmak istemiyorum belki ben hatırlamıyorum diyeceğim ama cidden hiç yok aklımda sslerimde de yoktu neyse bir karışıklık var bu kısımda ama baya aydınlandım. Sağ ol❤️❤️

      Sil
  2. Ellerinize sağlıkkkk çok eğlenceli olmuşş diziyi yeni bitirmiştim üstüne yorumları okumak sıcacık hissettirdi. Sayende hiç farketmediğim anne ve tanrı ilişkisini anladım 😊 sıcacık bir aile ilişkisini ve fedakarlığı güzelce aktarmışlar ben diziyi sevmiştim biraz karısık gelse de her bölümü merak uyandırıcı ve dizideki göndermeler de çok hoş. Replikleri paylaşman hoşuma gidiyor teşekkür ediyorum 😊 ❤️ ❤️ ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi sevdim ama çok iyilerim araısna girmedi. bir okuycumuzun yorumu sayesinde de anlamadığım yerlerde aydınlandım 😍😍. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim❤️❤️❤️. Kolajları çok mu koyuyorum acaba dedim ama beğenmen beni mutlu etti😍😍😍😍

      Sil
  3. Okuması çok zevkliydi emeğine ss'ne sağlık ��

    YanıtlaSil
  4. Maaaleseff 10 bıraktım izleyenlere keyifli seyirler 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden herkes 10 da pes ediyor ya bence devam ett comckcm

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Goblin

Konusu: İşlediği günahlardan ötürü Goblin olan komutan Kim Shin (Gong Yo) ile sıradan biri olan, lise son sınıf öğrencisi Ji Eun Tak (Kim Go Eun) arasındaki kaderle belirlenmiş zorlu bir aşk hikayesi.  Konuya sadece başrolleri yazınca da sanki bir üzüldüm. Ölüm Meleği ve Sunny dizinin en önemli karakterleriyle. Hatta bence Goblin ve Ölüm Meleği direkt başroldü ama bu demek değil ki kadın oyuncular arka planda kaldı. Asla öyle değil. Sadece arkalarında büyük dramlar yatan ve dizinin işleyişini daha çok hatta tamamen etkiledikleri için öyle söylüyorum.                                                          SPOİİ!! Kim Shin' in goblin olma hikâyesinde neyi yanlış yaptı, karşı tarafın cezalandırılması gerekmez mi? Diye çok düşündüm. Ona Tanrı tarafından öyle bir ceza yüklenmiştiki... Upuzun 1000 yıllık bir yaşam ve hafızasında silinmeyen sevdiği bir sürü insanın ölümleri. Bu cezayı hak etmiş miydi tartışılır. Diğer yandan ise işlediği günahlardan ötürü ölüm meleği

Merhaba 😀💜

Herkese merhaba😀😀. Biz uzun zamandır başta K- drama olmak üzere birçok ülkenin dizilerini izleyip yorumluyoruz (kendi aramızda kxmdkd) dedik ki yorumlarımızı daha çok kişi görsün. En çok da eğlenmek istedik. Evet burası bizim eğlenme yerimiz🥳. Bu blogda iki kişiyiz. İkimizin de dersleri olduğu için aktifliğimizde sıkıntı çıkar mı bunu bize zaman gösterecek ama elimizden geldiği kadar haftada 2 gün yükleme yapmaya çabalayacağız. Umarım yorumlarımızı keyifle okursunuz. Takip eden, okuyan herkese şimdiden çook teşekkür ediyoruz.  ( Bu güzel fotoğraf için Kevse teşekkür ederiz💜)