Ana içeriğe atla

Merhaba 😀💜

Herkese merhaba😀😀. Biz uzun zamandır başta K- drama olmak üzere birçok ülkenin dizilerini izleyip yorumluyoruz (kendi aramızda kxmdkd) dedik ki yorumlarımızı daha çok kişi görsün. En çok da eğlenmek istedik. Evet burası bizim eğlenme yerimiz🥳. Bu blogda iki kişiyiz. İkimizin de dersleri olduğu için aktifliğimizde sıkıntı çıkar mı bunu bize zaman gösterecek ama elimizden geldiği kadar haftada 2 gün yükleme yapmaya çabalayacağız. Umarım yorumlarımızı keyifle okursunuz. Takip eden, okuyan herkese şimdiden çook teşekkür ediyoruz. 
( Bu güzel fotoğraf için Kevse teşekkür ederiz💜) 

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederiz. Umarım keyifle okursunuz.💜 NUR

      Sil
  2. Güzel işler başaracaksın yanındayım her zaman ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum desteğini hep hissediyorum💜. Biricik zeyzey'im😍

      Sil
  3. Fighting kızlarım 🧡 bırakmayın yazmaya devam edin seviliyorsunuz 💜 ayrıca dizi yorumlarınızı okumak büyük şeref (sayenizde gülümsüyorum, eski dizilerimi hatırlıyorum ) replikleri de paylaştığınız için teşekkür ederiz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederiz😍😍. Bizler için de okumanız çok mutlu edici. Gülümsetebiliyorsak ne mutlu bize💕 💕💕💕.
      Nur

      Sil
    2. Okuyucularımız böyle hissettiği sürece yola devam😂 ve bizde çok teşekkür ederiz bizi okuyup sevdiğin için🙈🙈💙
      Abis

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doom At Your Service Yorumu

Doom At Your Service  Konusu: Tak Dong Kyung beyninde tümör (Tıpta adı Glioblastoma) bulunduğunu ve 3 ay içinde öleceğini öğrenir. Bu acının üzerine kıyamet kopmasını diler. Dünya üzerinde olan her yok oluşun sebebi Yıkım Bey de onu duyar ve dileğini gerçekleştirmek ister. İnsan olmayan Yıkım Bey ve ölmek üzere olan insan Tak Dong Kyung arasındaki ölüm ve yaşamla taciz edilen bir aşk.  Yine ne güzel konu anlatımı yaptım ama beğendiniz değil mi dkfdjkld?  Tavsiye eder miyim: Hem hayır hem de evet. Herkes sevmez bir yerden sonra bırakabilirsiniz. Ben çift uyumlarını, sahnelerin güzelliğini ve repliklerini çok sevdiğim için bitirdim. Orta kalite romantik ve fantastik diziler arasına girecek bir dizi. Hatta birçok fantastik diziye göre az bir mantık hatası vardı. Dizimizin tek sıkıntısı senaryoydu. Aslında senaryo da güzeldi manası falan ama senarist tam toparlayamadı mı bir şeyler oldu durağan bir senaryo olarak ilerledi. he bana göre sonraki bölümü merak ettirecek şekilde bit

Goblin

Konusu: İşlediği günahlardan ötürü Goblin olan komutan Kim Shin (Gong Yo) ile sıradan biri olan, lise son sınıf öğrencisi Ji Eun Tak (Kim Go Eun) arasındaki kaderle belirlenmiş zorlu bir aşk hikayesi.  Konuya sadece başrolleri yazınca da sanki bir üzüldüm. Ölüm Meleği ve Sunny dizinin en önemli karakterleriyle. Hatta bence Goblin ve Ölüm Meleği direkt başroldü ama bu demek değil ki kadın oyuncular arka planda kaldı. Asla öyle değil. Sadece arkalarında büyük dramlar yatan ve dizinin işleyişini daha çok hatta tamamen etkiledikleri için öyle söylüyorum.                                                          SPOİİ!! Kim Shin' in goblin olma hikâyesinde neyi yanlış yaptı, karşı tarafın cezalandırılması gerekmez mi? Diye çok düşündüm. Ona Tanrı tarafından öyle bir ceza yüklenmiştiki... Upuzun 1000 yıllık bir yaşam ve hafızasında silinmeyen sevdiği bir sürü insanın ölümleri. Bu cezayı hak etmiş miydi tartışılır. Diğer yandan ise işlediği günahlardan ötürü ölüm meleği